  • Data: 2010-02-09 10:37:39
    Temat: Re: Mastercard vs. Mastercard Debit
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 13:52, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    > Valdi <V...@v...pl> had the courage to write:

    > Nie, całe USA i Kanada też funkcjonuje na Visie Debit - nie każdemu wydają
    > kredytówkę.

    To jest troche bardziej zagmatwane. Visa Debit w UK to kontynuacja
    Delta (Visa Delta debit card), lokalnego sytemu. Visa Debit w USA to
    "Visa debetowa", dawniej: "Visa Check Card" podlaczona do NYCE / Plus

    Roznica podstawowa, o ktorej wiem: niektore karty kredytowe w UK daja
    mozliwosc splaty zadluzenia przez internet, przy uzyciu Visa Debit.
    Ale to MUSI byc "Visa Delta debit card". Amerykanska Visa Debit nie
    zadzialala.