    From: "xXx" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
    Date: Tue, 26 May 2009 14:57:46 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > jakby wprowadzili taką opłatę 20 gr/hasło to bardziej opłacałoby się
    > zamówić listę papierową (około 10gr za hasło)
    > --
    > spider

    A da sie wrocic do hasel papierowych jak sie aktywowalo SMS,bo wydawalo mi sie
    ze nie ? Mam wrazenie ze chca po prostu wymusic uzywanie SMS aby nie bylo
    powrotu do papierowych a potem wprowadzic oplaty za SMS, z tego co czytalem juz
    teraz niektorych operacji nie da sie zatwierdzic kodem z papierowej listy. Ja
    tam robie przelewy rzadko i papierowa lista starcza mi na rok, wiec na pewno nie
    zbankrutowali na wysylce tej listy do mnie, jak ich to tak bardzo drogo
    kosztowalo to mogli dac jakis limit darmowych papierowych list do rozsadnej
    granicy, a nie zeby tak wymuszac przejscie na SMSy. Zreszta ten bank i tak
    zszedl na psy, oprocentowanie mizerne, juz wszystkie nadwyzki przenioslem do
    innego banku, karty kredytowe drogie, jak chcialem zeby mi anulowali oplaty to
    nie bylo takiej opcji, a bylo to jeszcze w czasie platnych przelewow. Karte
    zamknalem i otworzylem w Citi, przelewy mam za darmo a do tego punkty BP i
    darmowa karta na zawsze, widac roznice w obsludze, widac ze Citi zalezy na
    kliencie i nie chce zeby odchodzil do innego banku, a mBank olewa.