eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMbank i telefon ... dziwne.Re: Mbank i telefon ... dziwne.
  • Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <q...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Mbank i telefon ... dziwne.
    Date: Thu, 14 Nov 2002 20:54:34 +0100
    Lines: 12
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 212.76.36.91
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1037303676 212.76.36.91 (14 Nov 2002 20:54:36 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.rmf.pl!ne
    ws.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:212914
    [ ukryj nagłówki ]

    > wszystko jest kwestią odpowiedniej osoby.

    Jeśli jakość usługi może się w tak dużym zakresie różnić to znaczy, że
    organizacja (w tym wypadku bank) nie panuje nad tym.

    Na rozwiązanie skuteczne składa się m.in.: dobór właściwych ludzi, ich
    wyszkolenie, procesy, narzędzia, sposoby zarządznia i kontroli.

    Prawidłowe rozwiązanie powinno trzymać w świadomych ryzach różnice w
    sposobie świadczenia usług przez poszczególnych pracowników.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1