    From: "Pawel_P" <n...@p...homeip.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank - opinioa
    Date: Wed, 28 Jan 2004 15:48:06 +0100

    > Zadowolony to nikt przeciez nie jest.
    > A jakos uslug spadala, bo nowy sort klientow, to specyficzna dla Polski
    > klasa roszczeniowa, ktorej wszystko sie nalezy. Wydaje mi sie, ze
    wiekszosc
    > z nich to dzieciarnia, generujaca duze koszty, a nie przeynoszaca zadnych
    > zyskow. (jedynie same straty).
    > no coz. Za ladnie to wygladalo.
    > Teraz bedzie run na VW Bank direct, a potem przewiduje, ze przelkna
    pigulke
    > i beda musieli placic.

    Kierunek od 3 lat dawal mbank- wszystkie inne ebanki szly za nim aby zdobyc
    klientele, jezeli teraz mbank dodaje koszty to inni tez tak zrobia, moze nie
    odrazu ale po czasie. Wtedy z uslugami bankowymi cofamy sie o kilka lat bo
    ludzie tacy jak ja nie bede kozystac z przelewow tylko pojda do okienka
    zaplacic.
    Jesli chodzi o koszty mbanku. To mozna przeciez ograniczyc ilosc operatorow
    m-lini i tworzyc wieksza automatyzacje. po co mi operator m-lini skoro i tak
    mi poda link (wystrczy stworzyc bardziej przejzysta strone)
    Za przesylki pocztowe i tak place ja,
    Kase to oni moga pozyczac wg WIBOR od innych bankow a userom i tak dorzucaja
    marze.
    Karta VISA ELECTRON to jest stara technologia i dawno powinna zostac
    wycofana ze wzgledow bezpieczenstwa. (Koszt takiej karty to 1 PLN)
    Przelewy zawsze sa darmowe (miedzybankowe) i byly.
    Co tam jeszcze jest, nic wiecej.
    To dlaczego tyle kosztuje?
    Bo nikt sie nie buntuje.

    Pawel