    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank - opinioa
    Date: Wed, 28 Jan 2004 16:00:19 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Pawel_P <n...@p...homeip.net> wrote:
    > Jesli chodzi o koszty mbanku. To mozna przeciez ograniczyc ilosc
    > operatorow m-lini i tworzyc wieksza automatyzacje. po co mi operator
    > m-lini skoro i tak mi poda link (wystrczy stworzyc bardziej
    > przejzysta strone)

    Pewnie. A kto bedzie obslugiwal tych, ktorzy nie potrafia sobie spojrzec w
    internecie, albo cos zamowic.
    Ostatnio wlasnie mielismy przyklady jakosci uslug- w ogole nie mozna sie
    bylo dodzwonic...

    > Za przesylki pocztowe i tak place ja,

    A jak oni ci przesylaja przesylki?

    > Kase to oni moga pozyczac wg WIBOR od innych bankow a userom i tak
    > dorzucaja marze.

    Ty chyba chory jestes. I co z ta kasa maja zrobic, skoro praktycznie nie
    daja kredytow?

    > Karta VISA ELECTRON to jest stara technologia i dawno powinna zostac
    > wycofana ze wzgledow bezpieczenstwa. (Koszt takiej karty to 1 PLN)

    wydania i przeslania? Chyba snisz...

    > Przelewy zawsze sa darmowe (miedzybankowe) i byly.

    G. prawda. Od zawsze banki KIRowi placily za kazdy przelew!

    > Co tam jeszcze jest, nic wiecej.

    wyplaty z bankomatow - kosztuja, 0801 tez kosztuje, utrzymanie sprzetu tez
    kosztuje, zatrudnienie ludzi tez kosztuje, reklama tez kosztuje

    > To dlaczego tyle kosztuje?
    > Bo nikt sie nie buntuje.

    Idz moze sobie do VW Banku dziecko. Tylko pozniej nie placz. BTW Moze
    zalozysz swoj bank?