  • Data: 2009-08-18 20:41:45
    Temat: Re: Mbank - po zmianie layoutu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail b...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To by mogło być potencjalnie niebezpieczne.

    hmm, zaciekawiłes mnie.
    Na czym to potencjalne niebezpieczenstwo miałoby polegac?

    > IMO tak jak jest jest bardzo dobrze i nie da się zrobić lepiej.

    a moim zdaniem jest to nieintuicyjne.
    Powód - po zmianie layoutu cały czas wykonywałem przelewy wchodzac w
    dowolny i wybierajac odbiorców z listy i potwierdzjaac kodem. Nawet troche
    siedziwiłem ze juz nie ma mozliwosci zrobienia przelewu zdefiniowanego bez
    potwierdzania hasłem.
    Dopiero odrobina wiekszje ilosci wolnego czasu spowodowała ze troche
    bardziej wczytałem sie w layout, spróbowałem wejsc przez zdefiniowany
    (dotychczas wydawałało mi sie ze ta opcja jest zupelnie niepotrzebna, skoro
    w dowolnych tez mozna wybrax z listy dane zdefiniowane) i okazało sie ze
    mozna zrobic przelew bez kodu.

    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
    na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.