eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Eurobank][Meritum]Jak stracić sporo kasy w jeden dzień › Re: [Meritum]Jak stracia sporo kasy w jeden dzien
  • Date: Tue, 09 Feb 2010 23:25:54 +0100
    From: Ranger <n...@f...pl>
    Reply-To: n...@f...pl
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Meritum]Jak stracia sporo kasy w jeden dzien
    References: <o...@p...corp.microstrategy.com>
    <hkgt67$lpq$1@inews.gazeta.pl> <d...@k...kojer>
    <o...@p...corp.microstrategy.com>
    <hkh0ol$vd$1@node2.news.atman.pl> <hkhinh$8nf$1@news.onet.pl>
    <1qd32qawqgb9p$.dlg@kojer.kojer> <hknr3q$l45$1@news.onet.pl>
    <o...@p...corp.microstrategy.com>
    <5...@3...googlegroups.com>
    <hkpkv5$2cp$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    In-Reply-To: <hkpkv5$2cp$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 78.8.1.114
    Message-ID: <4b71e0ed$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1265754349 78.8.1.114 (9 Feb 2010 23:25:49 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 26
    X-Authenticated-User: ranger.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:517801
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    > grup
    > dyskusyjnych:5bf9b282-e7f5-45e5-8d23-8bc1f76c735f@36
    g2000yqu.googlegroups.com...
    >
    >
    >> Ja czekam juz 3 miesiac na wyjasnienie reklamacji (blad techniczny -
    >> ich baza kodow pocztowych nie zgadza sie z miastami) A jest to o tyle
    >> smieszne, ze mBank uwinal sie w 2 tygodnie ;-)
    >
    > Około 2 miesięcy temu, na skutek stylu obsługi mojej reklamacji,
    > przestałem używać karty Multibanku. Robiłem na niej około 5k miesięcznie
    > obrotów. Obecnie mają około 200 zł miesięcznie. Nie zrobiło to
    > kompletnie żadnego wrażenia. Mają wszystko w dupie i tyle.
    Co się dziwisz, przecież jak w reklamie widzisz, że za plecami kolesia z
    multi zapierdala 10 innych pracowników żebyś miał wrażenie, że zajmuje
    sie Tobą więcej niż 1 osoba, to myślisz, że mają czas zajmować się
    jeszcze kimś innym? ;)
    Pójdź do nich wypowiedzieć umowę to wtedy zapewne zwrócisz ich uwagę,
    zwykły szary nie śledzi twoich obrotów na bieżąco, ale za to widzi
    wniosek o zamknięcie rachunku, wtedy dopiero ściska pośladki i tych
    dziesięciu kolesi zaczyna się kłębić wokół Ciebie żeby Cię wydymać...
    ups, znaczy obsłużyć jak należy :)

    Pozdro
    Ranger

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1