eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Meritum] Wkurzyli mnie ciut,Re: [Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
  • Data: 2012-09-07 00:24:18
    Temat: Re: [Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "osa" k2akj0$13g$...@d...me

    > > Jak grupon sponsoruje?

    > Za rejestrację groupon dał 10zł na (chyba) 14 dni, 5zł poszło na meritum, reszta
    "przepadła".

    Dlaczego ja nie wiedziałem nic o tej rejestracji?
    Piątak to kupa szmalu... Paliwo na około 10 km...

    > > Zapłaciłeś kartą choć raz?

    > Tak, 28.08 płaciłem, 30.08 zastrzegłem.

    Ja nadal nie mam debetówki. Przysłali debetówkę ze
    złym PINem i nie potrafią sobie z tym problemem poradzić.

    Konto założyłem matce. Kilka dni później założyłem tam
    jeszcze firmowe -- też na matkę, aby lać do wiewiórek
    i nieco luzować związki z mBąkiem. Karty przybyły szybko
    razem z PINami i raczej nie było wątpliwości co do tego,
    który PIN do której karty. Co więcej -- debetówka firmowa
    (innego koloru, chyba z bursztynem -- motyw na czasie) bez
    problemów zaskoczyła i uprosiła w bankomacie stówę z firmowego.
    Natomiast debetówki do RORu nie udało się uruchomić w bankomacie.

    Matka dzwoni do Meritum i mówi coś na kształt -- ,,założyłam
    u Was konto firmowe i ROR; z firmowym OK, ale z RORem jest
    problem''; podaje nie tylko imię, nazwisko, PESEL, ale także
    dane firmy (NIP, REGON)... Co słyszy w efekcie? -- ano coś
    koło tego: ,,ale pani ma u nas aż dwa konta; na pewno pomyliła
    pani PIN debetówki firmowego z PINem debetówki RORowatego''...

    Jak się to mówi -- ręce opadają...

    Na razie są trzy telefoniczne rozmowy (z prośbą o przysłanie
    nowej debetówki z nowym PINem) i jedeno zgłoszenie netowe:


    Mam u Państwa konto firmowe oraz konto prywatne założone w ramach
    promocji Gruponu. Z kontem **firmowym nie mam problemu**, natomiast
    mam problem z kontem prywatnym. Założyłam bez problemu lokatę, mogę
    zlecać (z dobrym skutkiem) przelewy, ale nie mogę płacić debetową
    kartą do RORu, gdyż przysłany przez Państwa PIN nie jest poprawny.

    Problem ów był poruszany trzykrotnie telefonicznie -- za pierwszym
    razem twierdzili Państwo, iż karta nie została poprawnie aktywowana,
    choć właśnie podczas aktywacji w bankomacie (a taką aktywację też
    proponujecie) wystąpił problem z PINem. Druga rozmowa telefoniczna
    niespodziewanie zakończyła się po ponad ośmiu minutach. Zaś trzecia
    być może daje właśnie teraz dobry efekt, jednak na wszelki wypadek
    piszę, aby wyjaśnić, co następuje:

    -- z kontem firmowym nie mam problemów

    -- PINY obu kart **na pewno** nie zostały
    pomylone przeze mnie


    -- debetówka RORu została aktywowana
    telefonicznie, ale mimo tej aktywacji
    ani nie można nią płacić w sklepie,
    ani nie można nią pobrać pieniędzy
    z bankomatu

    -- z kartą debetową do konta **firmowego nie mam problemu**;
    kartę tę aktywowałam, pobrałam 100 złotych w bankomacie
    i nie znajduję w niej niczego złego (poza prowizją)

    Proszę zatem o przysłanie mi nowego PINu lub nowej karty
    debetowej do RORu wraz z nowym PINem do tej nowej karty.

    -===-

    Jakże rezolutne osoby tam pracują!!!
    Najpierw matce odblokowują zablokowaną kartę, ale nie aktywują tej karty...
    Później wypytują matkę o regon, nip, aby zauważyć, że matka ma tam także
    firmowe konto... Choć z firmowego znika 100 złotych za sprawą bankomatu,
    Meritum uważa, iż matka pomyliła PINy obu kart... Czyli (wg Meritum) PIN
    RORowatej pasuje przypadkiem do karty firmowej, ale PIN firmowej nie pasuje
    do karty RORowatej... Aby było śmieszniej, PIN do firmowej przywędrował
    razem z firmową -- w jednej kopercie, zatem o matki pomyłkę trudno...


    Gdyby nie te 130 złotych, lokata 5 kpln na 8% i moje lokaty -- chyba...
    Nie, nie chyba -- na pewno. Na pewno bym skasował bank na parę lat.

    -=-

    Czekam (; tedy ;) na kolejną przesyłkę...

    -=-

    Nie otrzymalem tez jeszcze 3 dych od Romka Wasielewskiego.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k10u7f$hid$...@i...gazeta.pl

    news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta
    .pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Merytoryczna licytacja firmowa...
    Date: Tue, 21 Aug 2012 23:21:17 +0200
    Message-ID: <k10u7f$hid$1@inews.gazeta.pl>

    Romek mówi, że na razie nie ma powodów do obaw, gdyż zwykle to
    trwa. Ciekawe -- złożenie wniosku widział niemal natychmiast.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.09.12 20:17 blad

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1