  • Data: 2011-07-21 20:44:49
    Temat: Re: Meritum górą! 6.83% (8.50)
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-21 22:20, Kamil Jońca pisze:

    > http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/millenet-dla-klientow-indywidualnych-biznes/pyta
    nia-i-odpowiedzi/millenet-i-zabezpieczenia
> [...]
    > karty debetowej?
    >
    > Tak, aktywacja jest możliwa poprzez serwis telefoniczny:
    >
    > zadzwoń na numer 801 24 HELP (801 24 4357) lub +48 22 598 40 50 (z
    > telefonów komórkowych i spoza Polski) i poproś o aktywację H@sełSMS,
    > operator przełączy Cię do serwisu automatycznego, gdzie należy podać
    > pełny Millekod i H@sło 1,
    > po weryfikacji hasła operator poprosi Cię o podanie numeru telefonu
    > komórkowego, na który będą przekazywane H@słaSMS,
    > operację zatwierdzisz poprzez podanie konsultantowi aktywacyjnego

    Wysłałem poprzednio wiadomość z serwisu transakcyjnego z powołaniem się
    na ten link. Odpowiedź: "ale przez telefon to mogą tylko ci co już
    kiedyś mieli h@słaSMS".
    "A my pana palta nie mamy, i co nam pan zrobi?"
    Dlatego twierdzę że w Millennium tego się zrobić nie da dzwoniąc na
    infolinię N razy, jeżeli ma być N << nieskończoności.