    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
    Date: Thu, 20 Jan 2011 18:13:02 +0100

    "gostek" <g...@p...pisac.na.grupe> wrote in message
    news:ih9pta$rlu$1@news.onet.pl...
    > czy ktos zakladal u nich te lokaty przez net, bez rachunku osobistego, w
    > miare to bezpieczne?
    >
    > czy dobrze rozumiem, to dziala tak:
    > 1) skladam dyspozycje na stronie www
    > 2) dostaje maila z potwierdzeniem i nr mojego rachunku lokaty
    > 3) wplacam pieniadze na podany rachunek
    > 4) dostaje papierowe potwierdzenie po kilku dniach
    > 5) na koniec lokata wraca na rachunek w innym banku, z ktorego przelalem
    > pieniadze
    >
    > tak?
    >
    > czy ten e-mail z pkt. 2 ma jakis cyfrowy certyfikat?

> [...]
    Teraz zakladam z konta, ale ok 1.5 roku temu bylo mozna tylko przez wnioski.
    Uzywaja podpisu elektronicznego w wysylanych mailach, nie ma papierowego
    potwierdzenia, tylko elektroniczne z podpisem elekr. danej osoby z banku.
    Jak dasz nieodnawialna to wraca 1-sesja elixir na rachunek, z ktorego
    przyszlo, wszystko jest dokladnie w terminie zapadalnosci i nie ma zadnych
    'przewalek' z opoznieniami w stylu OF.