    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum przelewy wewnetrzne
    Date: Sun, 5 Sep 2010 14:26:38 +0200

    "witrak()" <w...@h...com> wrote in message
    news:4c800e64$0$27040$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dziwne ;-)
    > Mnie zawsze (z wyj. jednego razu) w EB przechodzi/ło w ten sam dzień. (Mam
    > zwyczaj najpierw zlecać zewnętrzny a potem wewnętrzny i działa...)
    > A tylu twierdzi inaczej - dlaczego im nie działa ???

    W EB dokladnie nie testowalem, ten system EB to wielka zagadka, moze zalezy
    od czasu skladania poszczegolnych zlecen, czasami nawet na liscie operacji
    do wykonania na dany dzien raz przelew zewnetrzny jest wczesniej a czasami
    pozniej niz wewnetrzne, to samo w historii rachunku. Samo EB pisze na
    stronie, ze srodki nalezy zapewnic dzien wczesniej na wykonanie zlecenia,
    ale praktycznie moze byc roznie.
    W Meritum odrzuca zewnetrzne.