    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum zawiesiło się?... A może śpi?...
    Date: Fri, 23 Nov 2012 01:54:04 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k8m0d2$vsn$...@n...news.atman.pl

    > Meritum śpi nadal... I chyb spać będzie aż do rana...

    Żyje!! Ale ma nieczyste sumienie -- budzi się w nocy...
    Zleciłem kolejny przelew wewnętrzny... Znaczy... No...
    Nie wiem, czy wewnętrzny, bo z RORu na firmowy rachunek...
    Chcę sprawdzić, czy karma wiewiórcza dotarła -- a tymczasem
    merytoryczne zawieszenie... Cyferki sesyjne drgają i skaczą,
    reklamy na lewym dole pojawiają się i znikają jak biały samochód
    na zebrach, ale nie mogę nigdzie dojść... Jakikolwiek klik nie
    jest możliwy... Chyba trzeba wylogować się i zalogować ponownie...

    O, przepraszam -- na lewej górze coś kręci się i widnieje
    (w nocnych ciemnościach?) tam napis: ,,Proszę czekać...''...

    [ciekawe, co wówczas, gdy zamykająca ciapka znajdzie się
    (po zagubieniu?) pomiędzy dwoma wielokropkami?]

    Odświeżenie strony rzuciło mnie na stronę logowania...

    Logowanie się dało efekt:

    System wykrył inną aktywną sesję użytkownika. Została ona zakończona. Zaloguj się
    ponownie.

    Kolejne logowanie... Szmalu na RORze nie ma, na firmowym też nie ma...
    Głupia sprawa... Wracam na ROR, aby sprawdzić, czy jest blokada -- nie ma...
    Ponownie do firmowego --- JEST!!!!

    [jak w EB!!!]

    Teraz trzeba znaleźć miejsce, na które trzeba
    klinknąć, aby zlecić przelew do Wiewiórek...

    Jest!!! Szkoda, że szal z Dobrego nie trafił na oszczędne,
    ale musiałem czekać, by w razie ,,czego'' lać ponownie
    Wiewiórkom...

    -=-

    No... Zleciłem, Dokonałem kolejnego zawieszenia...
    Czas mija, dwa przelewy z mBanku zleciłem, meritum
    nadal wisi... Zezwala chyba tylko na wylogowanie....
    [nie lubi Wiewiórek?...]

    Wylogowałem, zalogowałem się...
    Przelew nie został zlecony...
    Zlecam ponownie...

    NIE!!! Nie zlecam!!! Przelew jednak został zlecony, środki dostępne zmalały do
    zera...

    HURA!!!! [przedwcześnie? -- toż Wiewiórki jeszcze nie są nakarmione?]

    -=-

    Do zakładania lokat -- może być, ale do codziennego życia?...
    Oj, chyba nie...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'