  • Data: 2011-10-08 19:28:12
    Temat: Re: Meritum zwrot za paliwo - karty dodatkowe
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie sa. BTW jest zasadnicza roznica pomiedzy "regulamin pisze" i "gazeta
    >pisze" - gazeta, w przeciwienstwie do regulaminu, jest w stanie pisac
    >(na podobnej zasadzie co firma, wydawnictwo itd).

    Ja pier.... , dla jednej dwóch liter byście się pociąć dali? Było zrozumiałe
    i OK. Już wiem dlaczego list JKM nie zarejestrowali.
    Jak wyczytałem u Michała Choromańskiego, najlepszą polszczyzną posługiwali
    się Polacy wyznania mojżeszowego. Jakby bali się skaleczyć nabyte
    umiejętności. Rodowici Polacy nie mają problemu z językiem, to nie świętość.
    I proszę mi rasizmu nie zarzucać, jeśli już to prosto do M.Ch.