    From: Franc <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Merytoryczny brak 3 dych
    Date: Mon, 19 Nov 2012 11:34:13 +0100

    Dnia Sun, 18 Nov 2012 15:41:03 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Listem otwartym oświadczam światu zwrócenie się do Meritum
    > Banku z moją reklamacją:
    >
    > Nie dostrzegam 30 złotych, które miałam otrzymać w zamian
    > za podpisanie w Waszym oddziale umowy (o prowadzenie mego
    > RORu) z jednoczesną rezygnacją kosztownej wizyty kuriera.

    Może Cię nie lubią? :-)

    Też pisałem reklamację na 30 dychy i:
    -----------------------
    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 24.10.2012 r., uprzejmie informuję, iż z
    przyczyn leżących po stronie Banku, nie została w terminie wypłacona,
    nagroda wynikająca z Regulaminu promocji pod nazwą ,,Podpisać w placówce
    korzystniej".

    W celu wyeliminowania powyższej nieprawidłowości Bank w dniu 30.10.2012 r.,
    na Pana rachunku o numerze xxxxxxx zaksięgował kwotę w wysokości 30,00 zł,
    tytułem nagrody za spełnienie warunków w rzeczonej promocji.

    Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności proszę przyjąć
    przeprosiny.

    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
    Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980
    888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w
    godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

    Z poważaniem,
    Karolina Wielbacka-Lamus
    Asystent
    Dział Obsługi Klientów
    Departament Obsługi Klientów i Partnerów
    Meritum Bank ICB S.A.
    ul. Chłopska 53
    80-350 Gdańsk
    tel.: 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888
    e-mail: k...@m...pl
    www.meritumbank.pl

    Kaska skonsumowana, czekam na koniec lokaty i heja!

    --
    Franc