eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwMetastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday › Re: Metastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday
  • Data: 2010-05-20 08:11:51
    Temat: Re: Metastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za pomoc rabarbarek , udłao mi się wszystko wykonać, a w kwesii DDE
    > pomógł mi inny życzliwy człowiek

    No to jeżeli masz ochotę to podziel się wiedzą z koegami, i wrzuć
    jakiś opis na grupę jak to ustroistwo skonfigurować(wpiszę to na swoją
    stronę żeby przyszłe pokolenia miały łatwiej).

    Ogólnie to osobiście używam Ami - również z DDE (poradników odnośnie
    AMI+DDE jest dużo w sieci) - ale Bóg wie jeden czy w przyszłości nie
    napotkam jakiegoś ciekawego skryptu w Metasie.

    No chyba, że nie masz na to ochoty.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/