eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2007-08-08 22:43:36
    Temat: Re: Metoda
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:f93rr0$jeo$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Skoro na koncie widzisz obciążenie, to gdybyś zapłacił jej gotówką dostała
    > by pieniądze dwa razy. Pozostaje pytanie, czy częściej jej się to zdarza,
    > czy faktycznie był to jakiś błąd.
    >

    Stad pytanie do grupy, czy ktos zetknal sie z czyms takim.

    Nie wspomnialem, ze proszac o wydruk z bledem nadmienilem, ze jest mi potrzebny w
    razie koniecznosci reklamacji transakcji.

    Tak przy okazji - kto, czytajac ten watek jest w stanie odpowiedziec na pytanie,
    jak technicznie jest mozliwe zatwierdzenie transakcji w sposob nie dajacy wydrukow
    papierowych (jak wspomnialem, w finale otrzymalem wyruk z nadrukiem "duplikat",
    mimo, ze pierwotny wydruk sie nie pojawil).

    Nawiazujac do poprzedniego wpisu - ja akurat sprawdzam swoje zakupy karta i
    faktycznie ciezko je poidentyfikowac przegladajac sam spis transakcji - np bardzo
    podejzanie wygladalo mi 30 zl z Fabryki marzen, zanim zidentyfikowalem je na kwitku
    wraz z paragonem i ustalilem, ze to lody w kawiarni (byc moze tak sie nazywala).

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1