  • Data: 2012-10-01 07:34:07
    Temat: Re: Millenium - KO - 6.5% - do 25 000 zł - do 31.12.2012 r.
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-01 00:51, PKL pisze:

    > podwyższyli też z powrotem dodatkowe procenty w Happy Hour
    > znów jest +2%
    > i 93-183 dni daje 7%
    > co już jest bardzo dobrą konkurencją dla Skok Wesoła:
    > 7.3% lokata jubileuszowa na 3 miesiące

    Fajnie. :)
    Najwyraźniej "zmiękła im rura". Wiem po sobie, tzn widzę ile moich
    depozytów wyemigrowało z Mille, głównie do klonów.

    Też "patrząc po sobie" i po tym co Wy tu wypisujecie - mam wrażenie, że
    rynek stracił trochę z bezwładności, ociężałości. Tzn ruchy depozytów
    dużo żwawiej odpowiadają na zmiany w ofertach. I słusznie! "bić żyda!". :)

    Sam mocno "podciągnąłem krawat" lokat. Wobec niewystąpienia przez
    minione 2-3 lata nagłej konieczności uruchomienia znaczącej gotówki
    polokowałem się "do granic wytrzymałości", GNU Cash w tym pomaga.
    Buforem są dla mnie dwie KK, ze sporym limitem i przesuniętymi terminami
    spłat oraz świadomość, że jeśli zajdzie potrzeba, to trudno - zerwę
    lokaty i nie dostanę odsetek. Rachunek (prawdopodobieństwo razy kwota)
    [btw - spece od rachunkowości i bilansów, do tablicy: jak się takie coś
    nazywa? To podstawowy czynnik analizy inwestycyjnej...] ku temu prowadzi.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.