  • Data: 2007-03-01 09:52:04
    Temat: Re: Millenium = badziew
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:

    > bylem kilka razy w placowce tego banku i za kazdym razem gorzej,
    > sprzeczne informacje to standard - wystarczy zapytac o to samo dwoch
    > pracownikow i kazdy poda swoja wersje...
    >
    > dlatego kolejna moja wizyta w tym banku bedzie miala na celu zamkniecie
    > konta, karte zamkne sobie zdalnie jak przyjdzie na to czas...

    Rozważałem ostatnio mille do sprawdzenia ich KK i konta do przelewów ale
    widzę, że dobrze zrobiłem omijając ich szerokim łukiem. Mnie odrzuciła
    ich strona, na której naprawdę ciężko coś znaleźć i do tego jeszcze
    jakieś głupie wizardy po to żeby zobaczyć ile konto osobiste kosztuje :/
    Z tego co czytam to i tak dopiero był przedsmak tego na co mogłem liczyć
    hłe hłe

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski