    From: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Date: Sat, 25 May 2024 19:54:50 +0200
    <v278go$cse$2$chmurka8@news.chmurka.net>
    <alpine.LNX.2.11.2405181943020.3839@ProBook-SW>
    <v2cl2t$9g2$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    <alpine.LNX.2.11.2405211958050.1062@ProBook-SW>
    <v2iuth$qnv$4$chmurka8@news.chmurka.net>
    <alpine.LNX.2.11.2405222042001.3157@ProBook-SW>
    <v2lhsj$vsr$3$chmurka8@news.chmurka.net>

    On Wed, 22 May 2024, _Master_ wrote:

    > Ale po co mi taka patelnia? Żeby wyświetlać blik?

    Już niedługo będziesz potrzebować albo większych literek - tzn. nie
    starczą (nomen omen) same literki, będą musiały wypełnić też większy ekran
    - albo drugiej pary okularów do czytania.
    Już sam zdecyduj, co jest bardziej kłopotliwe.

    > i co to znaczy dają?

    Dla mnie dają - warunki promocji są takie, że dla mnie jedyną różnicą jest
    to, że będę w sklepie wyciągał inną kartę.

    Oczywiście ich intencje są inne, czyli że dadzą komuś kartę z największym
    limitem, jaki można mu dać, i ten ktoś to wszystko wyda, a potem będzie
    spłacał tlyko minimalną.
    To tak żebyś się nie poczuł za mundry, jeśli na to wpadniesz.
    Lub możesz też czuć się ostrzeżony.
    Jeśli się tak czujesz, to dla ciebie też może być "dają".
    Ale jak brać nie chcesz to pozostaje tylko przypomnieć epickie:
    "Możesz mi panie coś siłą zabrać. Ale siłą dać mi nic nie możesz."