  • Data: 2024-06-02 22:42:42
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 May 2024, _Master_ wrote:

    > O KKKKOOOOOORRRRWWWWWAAAAA
    >
    > To tak MOŻŻŻŻŻNAAAA?
    >
    > Dobrze że mam tylko tego blika bo bym zabulił SKOOORWYNSYNOM ;-)

    Wannabeś troll, ale wciąż podkreślasz tylko swój debilizm.
    Gdybyś się jeszcze trzymał twardo gotówki, to jeszcze można by to uważać
    za trolling, ale jakoś szanować.
    Teraz pokazujesz, że wybierasz najgorsze możliwe rozwiązanie,
    mające wszystkie wady płatności bezgotówkowych - ale ŻADNEJ z zalet,
    i usilnie to racjonalizujesz.
    Lepiej było jak siedziałeś cicho - szkoda, że wtedy nie miałem czasu na
    newsy...