eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - koniec 7% na KO, juz sie upominaja o wyprowadzana kase › Re: Millenium - koniec 7% na KO, juz sie upominaja o wyprowadzana kase
  • Data: 2012-08-20 23:01:39
    Temat: Re: Millenium - koniec 7% na KO, juz sie upominaja o wyprowadzana kase
    Od: osa <o...@g...pl.ee> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-20 17:30, darnok pisze:
    > Ja nie skorzystalem - powiedzialem ze musza dac lepiej niz konkurencja.
    >
    > Post pisze informacyjnie dla tych - co moze chca kase w Mille zatrzymac.
    > Da sie 6,5% wytargowac.

    Byłem dziś wypowiedzieć umowę i bankier proponował 7% na 3 lub 6 m-cy od
    ręki więc podejrzewam, że sami mogą uruchomić HH ale nie byłem
    zainteresowany bo kasa może być w każdym momencie potrzebna więc
    interesuje mnie tylko KO lub lokata bez utraty odsetek (jak było np w
    Aliorze). Pan stwierdził że na rynku maks na KO to <5% a jak usłyszał że
    BGŻOptima daje więcej to strzelił focha, no ale grunt że dyspozycję
    zamknięcia przyjął ;)