  • Data: 2007-04-23 15:09:33
    Temat: Re: Millenium - oszuści - to nie jest żart
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel D. napisał(a):
    > To ja dołoże inną radę. Liczyć odsetki z lokat. Mnie chcieli oszukać na prawie
    > 3000 zł. Poszedłem to wyjaśnić do oddziału w Arkadii to panienka wyskoczyła do
    > mnie z pyskiem, że nie ma kalkulatora i nie zna wzoru na liczenie odsetek.
    > Napisałem na nią skargę i reklamację. Po tygodniu otrzymałem tajemniczy przelew
    > "zwrot odsetek z lokaty". Na skargę ani na reklamację żadnej odpowiedzi póki co
    > nie uzyskałem, choć minęły 3 tygodnie. Ot, kultura w Millennium.

    U mnie na lokatach się nie mylą, za to na oprocentowaniu
    R-ku Premia - co miesiąc. Zgadnijcie w którą stronę...
    Czasem część źle naliczonych odsetek zwracają po miesiącu
    ("bo nie naliczamy z ostatniego dnia"). Na pytanie w
    reklamacji o podstawę prawną odpowiedzieli "wewnętrzne
    regulacje banku" - nic dodać nic ująć.

    Drzewiej potrafili pobrać 90zł odsetek o całkowicie nie
    wykorzystanej linii kredytowej.

    Zastanawiam się gdzie ich podkablować: GINB, UOKiK, RK, ...?
    Wszędzie?
    Jakieś dobre rady, upraszczające procedowanie w ww. urzędach?

    pozdr
    ~|_ukasz