  • Data: 2009-04-23 09:59:24
    Temat: Re: Millenium - zapłata podatku z KK - da się w tym roku?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Kwi, 09:02, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
> [...]
    art=2&only_one=true

    > A gdzie jest, że się łapie? Tak, żeby można się było czymś podeprzeć w
    > razie sporu z bankiem?
    > KJ
    >
    > --
    > Remember:  Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    > -- Dave Butler

    Przelewy z rachunku karty kredytowej z tytułu płatności traktowane są
    jako transakcje bezgotówkowe.
    Promocja Millennium polega na tym, że bank odstępuje od pobierania
    prowizji za taki przelew, licząc, że klient rozłoży taką transakcję na
    raty.
    Zasady identyczne jak w roku ubiegłym. Infolinia banku potwierdzi,
    choć w roku ubiegłym wydobycie jednoznacznej odpowiedzi było trudne.
    Wiążącą odpowiedź dostałem za pośrednictwem poczty wewnętrznej.
    W ubiegłym roku podatek zapłaciłem kartą Millennium i nie rozkładałem
    jej na raty. Przedstawiciel banku i tak do mnie zadzwonił w drugiej
    połowie maja (przed spłatą zadłużenia na karcie) z propozycją
    rozłożenia jej na raty.