  • Data: 2006-07-11 10:10:18
    Temat: Re: Millennium - koniec darmowych spłat innych kart
    Od: "RobertS" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymiera, wymiera. Patrz BPH, Rajfi, Mille. BZWBK musi czyms kusic
    > na poczatku wprowadzajac nowy produkt, podobnie jak ten ktorys drugi
    > egzotyczny bank, co ma podobna funkcjonalnosc przelewow w oddziale.

    Getin ;-)

    > Status Citi nie jest dla mnie jasny. Jesli latwo da sie obejsc te ich
    > ograniczenia co do typu przelewu, to dziwne.

    raczej sie nie da, przelew musi byc zdefiniowany przez ich pracownika
    i zdefiniowac da sie tylko platnosci dla niektorych odbiorcow (energia, gaz,
    telefon, net, mieszkanie itp...)

    nie probowalem jeszcze robic kombinacji pt. przelew na inny wlasny rachunek
    z tytulem odbiorcy np. wspolnota mieszkaniowa, ciekawe czy by sie
    zorientowali?

    generalnie ta funckjonalnosc (przelewy z kk) istnieje i z niej korzystam
    i w bzwbk i w citi, bo sie oplaca, a jak ja wyłączą to trudno...
    poki co dziala ;-)

    pozdr
    RobertS