  • Data: 2024-08-13 17:14:33
    Temat: Re: Millennium -- względy bezpieczeństwa
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13 sie 2024 o 16:46, J.F pisze:

    > Jak to komornik - zabierał :-)

    Aha... No tak!!! Toż komornicy zabierają!!!

    > Wow, faktycznie wyszli
    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/protest-frank
    owiczow-duda-drugi-raz-sie-nie-uda-ls254903

    Ach ci komornicy!!! Całe ich mrowie wychodziło!

    > ale jakos się udało.

    Fałszywi prorocy?...

    > tysiąc osób to za mało?

    Ponoć potrzeba było 500 tysięcy...

    > No i taki zasięg jego "akcji protestacyjnej" :-P

    Przyznasz, że jego akcja była skuteczna?!

    > Ostatnio jakoś mniej.

    Otóż nie! Przed trzema dniami znów rozrabiał...

    > W SKOK Wołomin było 133 podejrzanych ... ale o pranie brudnych
    > pieniędzy, google donosi.

    Brudne pieniądze były najwyraźniej u mojej matki na firmowym
    koncie w mBanku... Nie wiem -- US taki czyścioszek, czy ZUS?
    Komu ten brud przeszkadzał, że konto postawiono do likwidacji?
    Jakby matka obsługiwała chirurgów -- miałaby czyste/sterylne
    pieniądze -- budowlańcy płacą brudnymi... Co w tym dziwnego?
    Ale żeby matka jakieś pralnicze usługi prowadziła?... Teraz
    akurat pralka za ścianą pracuje -- ojciec pierze jakieś swoje
    brudy... Nikt tu nie pierze pieniędzy!!! Ani ciężkich, ani
    tym bardziej papierowych -- chyba, że coś zawieruszy się
    w kieszeni...

    [wracając do chirurgów -- dentyści nie są podatnikami VAT?... wg mnie to
    podejrzane... jako płatnicy VAT mogliby odliczać VAT, a że dentystyczne
    usługi co do zasady są bez VAT -- chyba nieźle by wyszli... chyba, bo
    może jednak nie mam racji... jeśli nie odliczają VAT, choć mogą (jak
    choćby budowlańcy -- 8% mieszkaniowa sprzedaż konta 23% zwyczajowy
    zakup) odliczać -- czy nie zwracają na siebie uwagi US?... trochę
    to podejrzane... jeśli ktoś płaci zbyt wysokie podatki -- zapewne
    ma coś za uszami...]

    > ale tak patrze w google
    > https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/a
    fera-w-skok-wolomin-byly-prezes-moze-wyjsc,84,0,1943
    636.html
    > 2015
    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/SKOK-Wolomin-We-wrz
    esniu-ruszy-proces-bylych-szefow-KNF-8559261.html
    > 2023 - proces ma ruszyc

    > 8 lat "śledztwa" ... dęte zarzuty, czy "ochrona" z PiS ?

    Nie wiem... [gdy bank rano dzwoni -- mały problem, ale gdy
    CBA... bezpieczniej żyją ci, którzy nie wiedzą zbyt wiele]

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s