eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMinął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej? › Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
  • Data: 2009-08-05 15:06:30
    Temat: Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5 Sie, 10:54, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    >
    > Z naszej strony staramy się reagować w sytuacjach gdy Klient
    > sygnalizuje że gdzieś "coś" nie zadziałało
    > Gwarantuję, że nie rzucam się na każdą reklamację :)
    > Takie sygnały są dla nas istotne i staramy się je eliminować
    >
    I jest to jak najbardziej chwalebne. Mnie zastanawia tylko koniecznosc
    istnienia "grupy do zadan specjalnych" przeczesujacej fora i
    eliminujacej problemy, z ktorymi standardowo powinni radzic sobie
    pracownicy call center / back office.

    To nie dowod wyjatkowej troski banku o klientow, tylko raczej
    swiadectwo jakosci pracy wyzej wymienionych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1