    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mobilna odezwa
    Date: Wed, 8 Aug 2012 00:02:33 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jvog2n$6co$...@i...gazeta.pl

    > Mille ma dobre wejście do swojej mobilnej aplikacji, dzięki
    > czemu aplikacja ta jest przeze mnie uruchamiana kilka razy
    > dziennie. Inne banki także mają swoje własne aplikacje, ale
    > logowanie w tych aplikacjach jest nieco kłopotliwe. Czy te
    > inne banki nie mogą postąpić tak, jak Mille? Niby Mille dać
    > może takim sposobem wejście na rachunki jednej osoby, więc
    > ci, którzy mają rachunki pozakładane na kilka osób, będą tu
    > nieco poszkodowani, ale ów problem można rozwiązać poprzez
    > upoważnienia...

    Włożyłem do smartfonu kartę SIM Aero2.
    Aplikacja Mille nie działa -- trzeba ją reinstalować.
    Aplikacje Citi i mBanku -- pracują poprawnie.
    Innych (SynCa, BPH, Rajfiego) jeszcze nie testowałem na Aero2.

    Przyznam, że Rajfi przyczynił się do kupna smartfonu?
    Do przyspieszenia tegoż zakupu. Smartfon zaś przyspieszył
    wzięcie kart Aero2. Oba nabytki oceniam bardzo wysoko,
    z tym, że kartę SIM z Ero2 mam dopiero od paru godzin.

    Żałuję, że nie wziąłem modemu z DojczeBanku.

    Karta zaskoczyła bezproblemowo.
    Podobnież routerek w telefonie -- notebook
    połączył się z telefonem niepostrzeżenie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'