eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMoja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGO › Re: Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto firmowe w INTELIGO
    From: SID <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moja firma założyła sobie pętlę na szyję zakładając konto
    firmowe w INTELIGO
    Date: Tue, 23 Nov 2004 20:34:39 +0100

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "SID" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > INTELIGO

    > klientów.

    > Taka duza firma i nie moze odzalowac 0,99zl/klienta JEDNORAZOWEJ oplaty za
    > ustanowienie platnosci?
    > Straszne z was kutwy...;-)

    > kazdej firmie polecam myslacych pracownikow...
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > ---
    > Slawek Kos --> s...@p...com

    Dziękuję za porady - dominuje wątek "klient jest dla banku"

    Owszem błąd, że nie sprawdziliśmy ile haseł dają jednorazowo, ale po
    doświadczeniach z Multibankiem nawet przez myśl nie przeszło, że dla
    firm może być taki nędzny limit haseł jednorazowych i takie ograniczenia
    w ich dostępności.

    A konta te służą do klasyfikacji abonamentów za Internet więc
    jednostkowy koszt obsługi jest jednak istotny gdyż księgowane są
    relatywnie niewielkie kwoty od wielu klientów.

    Wiesiek Radka