    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moneybookers juz ma lokalne konto bankowe w Polsce
    Date: Wed, 15 Oct 2003 12:38:53 +0000 (UTC)

    On 2003-10-15, Piotr <f...@y...cum> wrote:

    > Masz tam chyba zakladke w Profile > Manage Bank Accounts - nie wiem
    > jak mBank ale Inteligo na pewno akceptuje przelewy zza granicy SWIFT
    > tyle ze to troche kosztuje (prowizja + przewalutowanie)

    Przeciez nie beda slac SWIFTa jak maja lokalne konto w polsce, tylko
    posla Elixir. I tylko zaplacisz 1.80 EUR Moneybookers, w Inteligo nic.

    Chociaz nie sprawdzalem jeszcze wyplaty doswiadczalnie, ale jak
    dodawalem konto Inteligo to bylo inaczej niz przedtem, nawet samo
    wyswietlilo ze to PKO, wiec mysle ze na 90% jest tak jak pisze. A ze
    nie napisali w kolumnie "lokalna wyplata" - pewnie zapomnieli.

    > Mozna chyba czekiem ale musisz doczytac.
    > Mozesz sie postarac o karte Maestro w jakims serwisie ktory oferuje
    > zamiane e-Gold na gotowke - ja mam Meastro wydana przez Loyalbank.com
    > i wybiream kase z bankomatow ;)

    Po co tak kombinowac jak mozna sobie za 1.80 EUR wyplacic przelewem?

    Prowizje w tym Loyalbank sa zabojcze...

    --
    Miernik ________________________ jabberid:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl