  • Data: 2012-12-22 14:11:05
    Temat: Re: Moneybookers - opłata za bezczynność
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    W sobotę, 22 grudnia 2012, o godz. 00:30:03, napisałeś na temat: "Moneybookers -
    opłata za bezczynność"
    Chris94 chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm, news:50d4f104$0$26696$65785112@news.neostrada.pl

    > Trzeba się zalogować i w menu z lewej strony jest "email support". Potem
    > wybrać zakładkę "Account security" -> "I would like to close my Skrill
    > account".
    > Ja też to konto utrzymywałem "na wszelki wypadek", ale po wprowadzeniu
    > opłat też się wkurzyłem i zamknąłem.

    Już się udało, miałem to po naszemu czyli po polsku :)

    --
    TZ

    - Włościanin to człowiek cały porośnięty włosem. -