eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwMoże ktoś to przetłumaczyć o czym oni gadają (do anglojęzycznych)....Re: Może ktoś to przetłumaczyć o czym oni gadają (do anglojęzycznych)....
  • Data: 2011-12-16 21:45:26
    Temat: Re: Może ktoś to przetłumaczyć o czym oni gadają (do anglojęzycznych)....
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message
    news:jcgckp$38t$1@usenet.news.interia.pl...
    > BlueCrest's Platt Says European Banks Insolvent
    > http://www.bloomberg.com/video/82844550/
    >
    > Czy sektor bankowy w Europie imploduje w 2012 roku?
    > http://rybinski.nowyekran.pl/post/44568,czy-sektor-b
    ankowy-w-europie-imploduje-w-2012-roku

    > P.S. Z tego wszystkiego zrozumiałem że nadchodzi ajkiś "blow up" ....:).
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Generalnie facet trzyma swoje jaja we własnych dłoniach bo obawia sie
    właśnie nadjeżdżającej sieczkarni.
    Wygląda na to że rynek długu w Euro zamarł z wrażenia i czeka na mrugniecie
    Merkel i wyjazd Deutsche Marki. Sądzac z przejęcia chłopaki obstawiają
    świeta/nowy rok. Nie wiem czy słusznie ale 19.12 i 30.12 może być ciekawie.

    george.

    P.S. Wie ktoś czy ostatnio Merkel puściła kasiorę grekom ?