    From: "|<onrad" <usenet@=WYTNIJ-TO=karpieszuk.prv.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mozilla
    Date: Sun, 17 Nov 2002 23:05:32 +0100

    Michal Jankowski: A w damskiej ubikacji jest napisane:
    > Od wiosny zeszlego roku, z tym ze NN pod linuksem uzywam do tego
    > gdzies od sierpnia zeszlego roku.

    Nie uzywam, w mozilli blad pko objawial sie od zawsze

    > A owszem, taki blad byl, ale obserwowalem go tylko w Mozilli,

    Nie w Mozilli, a w pko :-) To programisci tego banku popelnili blad a
    nie tworcy przegladarki. Sorry, wyczulony jestem ;)

    > A w Mozilli dawalo sie pracowac odpowiednio
    > manipulujac wielkoscia liter (control+/control-),

    To wlasnie o tym pisalem twoerdzac ze na strone dostaje sie kombinowaniem.

    Tak przy okazji. na mozdev ponoc lezy dodatek do Mozilli pozwlajacy
    recznie przeciagac rozne elementy stron, np menu chce miec po prawej,
    logo banku niech zniknie, formularz troche nizej. I mozilla takie
    ustawienia zapamietuje. Nie uzywalem ale wydaje mi sie ze swietnie by
    sobie radzilo z bladami pko

    > Z drugiej strony - to jest bank, tu kazda zmiana musi byc zatwierdzona
    > na 20 sposobow, nie moze byc tak, ze pan Kazio poprawia sobie, jak
    > chce...

    Sorry, mnie jako klienta to nie obchodzi. Jak nie sa dostosowani do
    dzisiejszych czasow niech dalej obsluguja emerytow :-)

    --
    pozdrawiam , email:
    www.Karpieszuk.prv.pl /~~\ karpieszuk.prv.pl