eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti i "frontem" do klientaRe: Multi - 58 minut
  • Data: 2003-03-05 13:15:33
    Temat: Re: Multi - 58 minut
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > >Masz bardzo dużo samozaparcia ;-)
    >
    > Eee, bez przesady. Mam konto w Multi od ponad roku, odwiedzałem oddziały
    może
    > z 10 razy, zawsze szło sprawnie, tylko ten jeden raz tak mi się zdarzyło.
    A
    > siedziałem nie tylko dlatego, że musiałem załatwić sprawę, ale i dlatego,
    żeby
    > zobaczyć jaki jest rekordowy czas oczekiwania w Multi, w tej konkretnej,
    > absurdalnej moim zdaniem, sytuacji.

    Tak czy siak, jestem pod wrażeniem.

    > >Od czasu do czasu miewam wrażenie, że klasyczny "ogonek"
    > >w zwykłym marmurku posuwa się do przodu szybciej niż obsługa
    > >w Multi, ale szczegółowych badań jeszcze nie robiłem :-))
    >
    > Z tym sie jednak nie mogę zgodzić. Miałem przez 7 lat konto w PBK i tam to
    sie
    > dopiero nastałam (a nie nasiedziałem, jak w tym jednym przypadku w Multi).
    > Czasem zaliczałem po trzy kolejki: do konta ROR, do konta DG i do kasy.
    > Wszystko było oddzielnie, kosztowało mnie to czekanie dużo czasu, nerwów i
    > troche pieniędzy (opłaty za parkowanie dla Waparku).

    No... gdyby takie sytuacje były w Multi na porządku dziennym, to
    przypuszczam, że juz nie miałbym u nich konta.
    Tym niemniej IMHO nowoprzyjmowani pracownicy powinni przechodzić
    przynajmniej jakiś podstawowy sprawdzian z kultury osobistej.
    Co do marmurków, to z moich obserwacji wynika, ze istotna jest
    godzina odwiedzin - miałem kiedyś upatrzone godziny, w których
    załatwianie spraw szło w miarę gładko.

    Pix

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1