    From: andy_k <a...@a...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multi] Ubezpieczenie multikonta ja
    Date: Mon, 27 Dec 2004 19:22:47 +0100

    On 27 Dec 2004 12:13:23 +0100, "Pawel" <p...@p...onet.pl> wrote:

    >Wg mnie znajduja sie tam wszystkie informacje, ktore standardowo umieszcza sie
    >w warunkach ubezpieczenia. Takie same informacje dostalem w oddziale, kiedy
    >zapytalem sie o to ubezpieczene. Czy czegos jeszcze tu brakuje?

    Ubezpieczenie wyglada na dosc malo przydatne, dadza tylko, jesli bedzie
    pasowalo do tabeli, a w tabeli pisza, ze musi to byc "Całkowita fizyczna
    utrata lub całkowita i trwała utrata władzy nad poszczególnymi organami"
    (tylko tymi wymienionymi w tabeli), czyli jak komus nie amputuja nogi lub reki
    to nic nie dostanie. Marne to jednak pocieszenie te pare tys. zl dla kogos kto
    utracil konczyne. Ktos powie lepsze to niz nic, ale ja powiem, do luftu z
    takim ubezpieczeniem, zwykle marketolenie... a nie ubezpieczenie.