  • Data: 2005-07-09 14:57:33
    Temat: Re: Multi - czemu nie pobieraja...? :)
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Jezeli pracownicy tego tworu nie znaja swoich produktow bankowych,
    > wprowadzaja ludzi w blad swoja niewiedza, kazdy mowi co innego
    > pomimo, ze wszystkim jako klient zadajesz to samo pytanie, obiecuja
    > ze oddzwonia i nikt do ciebie nie oddzwania, do tego nierzadko sa
    > chamscy i klient tzw. sredniak czuje sie intruzem, bo go nie stac
    > (jak sie okazuje NA CALE SZCZESCIE) na pletwy, aby plawic sie w
    > Aquarisie , to chyba wystarczy. (...)

    To jest opis prawie każdego banku w Polsce prowadzącego działalność
    detaliczną.
    Jak rozumiem jesteś skrzywdzonym klientem Multibanku. Współczuję ci. Ale
    twoja krzywda nie ma wielkiego wpływu na działalność Multibanku.

    > Czyms jeszcze moglbym sluzyc?

    Tak. Powiedz mi po co chciałeś płacić za konto 12 zł w Aquarisie? Chciałeś
    tańszy kredyt?

    Bogdan B.