  • Data: 2003-10-24 12:31:19
    Temat: Re: Multi najlepszy w kredytach samochodowych
    Od: "Danio" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bnb34s$56e$1@news.onet.pl...

    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - zajął I miejsce w rankingu
    > kredytów na zakup nowych samochodów [...] ze względu na
    > [...] niewygórowane oprocentowanie,

    No wlasnie, jak sobie zobaczylem tabele oprocentowania na stronach banku, to
    mi wyszlo ze jednak kredyt w banku dealera (np. Toyota Bank Polska) jest
    oprocentowany korzystniej.
    Czy to jest taka tendencja rynkowa, czy tez w tych dwoch konkretnych
    przypadkach TBP wypada lepiej?
    A jesli jednak teoretycznie rzeczywista stopa procentowa w Multi jest
    nizsza, to czy oplaca sie przeniesc kredyt, czy nie?
    I jak wyglada taka procedura?

    > P.S. Sprawdzal ktos?
    > Bo Millennium tez cos ma ciekawego:
    > http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3366

    Hm, na stronie Multi stawki oprocentowania sa inne...

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl