eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientowRe: [Multi] sposob traktowania klientow
  • Data: 2007-12-29 14:12:22
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekZ pisze:
    > Wiadomo - wypadki się zdarzają, ale tutaj "od zawsze" było wiadomo, że ten
    > wznowiony plastik trzeba będzie wyprodukować, a "problemy z produkcją"
    > raczej nie trwają tygodniami lub miesiącami. Żeby jeszcze ta karta była
    > jakiejś naprawdę wysokiej jakosci ale to zwykły plastik, jak dziesiatki
    > innych. Lekka żenada. O czyms takim jak chwilowe podpięcie pod rachunek
    > jakiejś płaskiej karty, która można "wyprodukować" w zasadzie od ręki, to
    > nawet nie myślę, bo skoro "nie mają tego w procedurach" to zapewne jak to w
    > BRE "niedasię".

    [ciach]

    Infolinia nic nie wie (mialem to ze swoja karta, oddzial co innego,
    infolinia w zaleznosci od konsultanta miala kilka wersji). Problem byc
    moze jest w czym innym. Aktualnie trwa okres poswiateczny. Przesylki
    (nawet te rejestrowane) sa czasem opoznione o kilkanascie dni. Byc moze
    w tym tkwi przyczyna ?

    Aczkolwiek np. VG jest produkowana zupelnie inaczej niz VC. Byc moze
    teraz takze VC bedzie produkowana w nowy sposob (znacznie lepszy, po ok.
    60 uzyciach VG wyglada jak nowa, farba z cyferek i literek nie schodzi
    itp.).


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1