eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientowRe: [Multi] sposob traktowania klientow
  • Data: 2007-12-29 15:31:14
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In news:fl5m4u$d1r$1@nemesis.news.tpi.pl, *MarekZ* wrote:
    > Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch>
    > napisał w wiadomości news:fl5ktc$cg8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    >> I kolejna pozycja za "poltorej stowki" - Wydanie karty zastepczej".
    >> dam ci linka
    >> http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/1128875/taryfa_prowizji_i_oplat_3.12_1128875.p
    df
    >> strona 33
    >
    > Kurcze nie jest napisane w jakim terminie wydają. :-))) Znowu mogę
    > czekać kilka tygodni bo są "problemy z produkcją". Myślę że ta opcja
    > jest dobra jak sie kartę zgubi albo zniszczy, a jest szybko
    > potrzebna. Ale jesli oni nie potrafią zrobić tej karty w normalnym
    > trybie, to moga także nie potrafić jej zrobić w tym trybie
    > szczególnym.

    To "zgub" swoja. Skoro i tak we wtorek traci waznosc.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1