    From: "Marcin P." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi używa google analitics ;)
    Date: Thu, 24 Apr 2008 15:05:51 +0200

    Użytkownik "Piotr Sieniawski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1b966569-7cd9-4042-ba82-98a32ccb0a1a@2g2000hsn.
    googlegroups.com...
    On 24 Kwi, 11:14, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    > W tym także na stronie wylogowania. Moim zdaniem to nie przystoi poważnej
    > instytucji finansowej, żeby feedować informacje o ruchu na swojej stronie
    > do googli. Ale totalnie mi się nie podoba informowanie googli o tym, że
    > posiadam jakieś usługi w tym banku. A o tym ich informuje wejście na stronę
    > wylogowania.

    W jaki sposob Google jest informowane, ze ty masz jakies usługi w tym
    banku? W jaki sposob jestes zdefiniowany w takiej informacji?

    1. Jest zdefiniowany. Nie ma oczywiście informacji o usługach. Inna sprawa, jak
    Google wykorzystują te informacje. Na pewno dostanie więcej reklam usług fnansowych.

    2. Co daje wyłączenie takiego "oprogramowania szpiegowskiego" dla "pokemonów"?
    Google Analitics to najlepsze dostępne oprogramowanie do celów marketingowych w
    sieci.
    Dzięki niemu usługi banku są lepiej dostosowane do potrzeb klientów. IMO -
    programiści
    odpowiedzialni za przygotowanie strony banku poszli na łatwiznę wykorzystujac GA;
    mogli napisać własny, o wiele prostszy, ale spełniający podobne funkcjonalności
    system.

    3. Wracając do "pokemonów". Dzięki GA i innym technologiom Google, strony są lepiej
    dostosowane do potrzeb klientów, reklamy są lepiej skierowane. Oczywiście można z
    tych
    dobrodziejstw zrezygnować, a najlepiej - przestac korzystać z Google, bo to
    "SZPIEGI".

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin