  • Data: 2004-04-29 08:08:18
    Temat: Re: MultiBałagan (?)
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze nie cieszyłbym się, że to wszystkie potrzebne kwity. U mnie po
    dostarczeniu oczekiwanych kwitów kilka razy dowiadywałem się, że jeszcze
    tylko jeden kolejny potrzebny. Nawet jak zażądałem na piśmie od "doradcy"
    Aquariusa listy potrzebnych dokuemntów okazało się, że potrzebna jest
    dodatkowo książeczka wojskowa. Przecież to takie oczywiste. Powinienem sam
    się domyślić. Dodam że była to przenoszona linia. Z kurierem akurat było OK.
    Z tego co pamiętam umawiali ze mną kiedy chcę, aby przyjechał i było to w
    ciągu 2 dni.