  • Data: 2005-06-20 15:04:52
    Temat: Re: MultiBank - Oprocentowanie kredytu hipotecznego
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał w wiadomości
    news:d96le8$lk1$1@inews.gazeta.pl...

    > No to nie wiem czy wiesz, ale Multi operuje kilkoma pasmami. Jak
    > obniża/podnosi to wszystkim - nowym i starym.

    Kilkoma czy dwoma ? W jednym z nich, nowszym, maks obecnie to 9,20. W
    drugim, starszym, maks to obecnie 9,55. Ci ze starszymi wwj-otami
    zostali oczywiscie w tym starszym pasmie. Bedzie jakas nowa promocja,
    to moze przybedzie kolejne pasmo dla nowych ? Przy oprocentowaniu
    opartym na wiborze, trudniej bylo by to ukryc. Mozna by zamanipulowac
    "marza banku", ale bylo by to wprost widoczne w umowach. A tak to jak
    duza czesc uzytkownikow produktu o tym wie ? Pole do manipulacji
    niemale.

    Pomijam tu te marketingowe bzdety o tym pasmie "specjalnie obnizonym o
    2%"...

    marekz