  • Data: 2008-01-04 16:46:08
    Temat: Re: MultiBank - deklaracja wpływów
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Z tego co się mówi :) trzymanie się zadeklarowanej kwoty ma wpływ przy okazji
    > brania produktów kredytowych.

    A ja mysle, ze nie ma to zadnego znaczenia. Mialem przez spory czas
    wplywy znacznie wieksze niz kwota deklarowana, a mimo to bank caly czas
    odmawial mi podwyzszenia limitu na KK na podstawie historii rachunku.
    Jak przez 2 miesiace na konto w Multi przestaly przychodzic przelewy to
    zaoferowano mi karte z limitem kilkanascie tys PLN + kredyt odnawialny
    (wszystko za 0 zl ). Tak wiec zaleznosc miedzy wplywami, a kredytami
    jest imo jakims zludzeniem.

    --
    Mithos