  • Data: 2003-05-19 17:40:29
    Temat: Re: MultiBank mnie zawodzi... Przelewy zagraniczne
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tymi przelewami zagranicznymi to w ogóle jest fajnie.
    Ja w sierpniu 2002 zrobilem jeden przelew do USA i do dzisiaj nie pobrali mi
    prowizji, tłumacząc sie, że tamtejszy bank, to tak do końca, to nie był
    bank, tylko odpowiednik naszego SKOK-u (podobno w tym czymś trzyma kasę
    kilkadziesiąt procent amerykanów) i do dzisiaj nie otrzymali informacji
    jakie były koszty przyjęcia przelewu przez bank zagraniczny. Wobec tego nie
    mogą mi naliczyć prowizji.
    Z jednej strony to fajnie, z drugiej wolałbym wiedzieć, czy nie przypomną
    sobie za kilka lat i nie naliczą jakiś odsetek
    MM