  • Data: 2010-05-10 14:56:12
    Temat: Re: MultiBank - schodzi na psy
    Od: Ranger <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Misiu pisze:
    > Jeśli pytasz o zdanie, że ostatnio dobrą ofertę ma ING, to miałem na
    > mysli powiedzmy ostatnie tygodnie.

    Obawiam się, że Cię zmartwię, ale skoro ING udało się dopiero teraz
    wprowadzić coś co inni mają od dawna to jasno pokazuje ich operatywność
    i reakcję na potrzeby rynku.
    Rok, może 2 temu tez byłem skuszony pierwszymi reklamami z Kondratem -
    zdaje się że wtedy slogan, "jak mówią tak robią" był na topie, i jak
    spojrzałem na toip tych bezpłatnych kont... a jak sobie jeszcze
    poczekałem z pytaniami do okienka obserwując sposób pracy obsługi, to
    cieszyłem się, że akurat nic nie jadłem, bo bym puścił pawia na to wszystko.

    Niestety jak chcesz być zadowolony z obsługi musisz mieć zajebiście dużo
    kasy, po to żeby ew. groźba odejścia z banku spowodowała zainteresowanie
    się Tobą.
    Jeśli jesteś zwykłym szaraczkiem z comiesięczną pensyjką, zapomnij że
    psa z kulawą noga obejdzie Twoja sprawa.

    Abstra(c)hując - czy pogorszenie usług nie zbiegło się w czasie z
    wprowadzeniem tej reklamy co gościowi za plecami gania kilka osób co to
    pomagają obsługiwać klienta?
    Masz odpowiedź - kiedyś dymała Cię jedna osoba, teraz podpada to pod
    gwałt zbiorowy ;)

    ŻADEN bank w Polsce nie jest przyjazny dla klienta - są (podobno) tylko
    takie (ale nie powiem jakie, bo nie wiem) które dymają Cię tak
    subtelnie, że jesteś podniecony zbliżającym się stosunkiem :)

    Bez dużej bańki na koncie to se możesz... ponarzekać na grupie.

    Pzdr
    Ranger
    (dawny pracownik kilku banqw)