    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiCash - open source?
    Date: Wed, 10 May 2006 10:04:32 +0000 (UTC)

    Artur Zarzycki <ajafo@_wytnij_ajafo.eu.org> wrote:

    > a sprawdzałeś czy może ten program da sie pod wine odpalic?

    Jeszcze go nie mam, tzn. jeszcze nie wybrałem banku, w którym założę konto.

    Warunkiem założenia konta jest możliwość tworzenia 'wirtualnych' numerów
    kont dla każdego naszego klienta (tak aby automatycznie identyfikować
    wpłaty), dlatego wybór banków mam mocno ograniczony (raczej do tych
    'marmurowych' i trochę nieruchawych).

    Nie wiem, czy wine załatwi sprawę - ale jeśli dałoby się tego MultiCasha pod
    wine odpalić automatycznie (na jakichś wirtualnych Xach, np. Xvnc),
    automatycznie ściągnąłby wyciągi (tj. nie pytał np. o PIN) i potem druga
    aplikacja by je sobie odczytała, to już byłby krok do przodu. Nadal
    partyzantka, ale nieco mniejsza :)

    P.