eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Aquarius intensive - maly zonkRe: [Multibank] Aquarius intensive - dużyzonk
  • Data: 2008-02-02 15:07:55
    Temat: Re: [Multibank] Aquarius intensive - dużyzonk
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 02 Feb 2008 12:34:08 +0000, Filip Lach napisał(a):

    > Infolinia informuje, że jest świadoma problemu i tu cytat: "Sprawa jest
    > zgłoszona w trybie pilnym, powinna być rozwiązana do wtorku" (sic!) A na
    > pytanie co z dostępem do pieniędzy: "bardzo mi przykro" ehh,
    > eksperymenty na klienta "prestiżowych". Jedyne co da się załatwić to...
    > złożyć reklamację...

    No i właśnie to mnie najbardziej dziwi - po co im te konta prestiżowe jak
    obsługa/traktowanie/jakość taka sama jak przy zwykłych kontach? Może
    klientom są potrzebne żeby się czuli lepiej/wyróżnieni ;) To już wolę np
    mBank za 0 zł przynajmniej jak mi coś takiego się przytrafi i reklamacja
    w trybie pilnym będzie trwać kilka dni, to nie będę się dziwił skoro nic
    nie płace to i mam za swoje hłe hłe.


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1