  • Data: 2003-09-20 11:52:31
    Temat: Re: [Multibank] Nie życzę nikomu - długie i smutne
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał:
    > znana twarz, żeby mogli sobie reklame robic za freee

    Oj, NIE !!! To jest kryterium prestiżowe. Polega to na tym że bank robi wyjątek
    od wymagań np. dochodowych dla przedstawicieli środowisk opiniotwórczych z
    przyczyn oczywistych.
    Po pierwsze bank nie może ujawniać takich danych kto ma u nich konto, a po
    drugie _WIEM_ ze Multi tak nie robi i nie będzie robił (nawet za zgodą) - także
    z przyczyn oczywistych. Też mnie to ciekawiło, więc kiedyś zapytalem o to ;-)