  • Data: 2008-01-08 15:29:53
    Temat: Re: [Multibank ?] Proba przechwycenia danych osobowych ?
    Od: "Beniowa" <p...@o...in.public> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1p10va566iis9.1tsy3lw14lkgp.dlg@40tude.net...

    > Dokładnie. Do mnie zadzwoniła babka i z nieopisaną radością mi
    > zakomunikowała, że mają dla mnie kredyt gotówkowy na 16000 i spytała czy
    > jestem zainteresowany.

    ... no i sie wyjasnilo. Faktycznie w skrzynce na listy czekala na mnie
    specjalna (?) oferta zawarcia umowy o karte kredytowa (niestety nie
    wprowadzili MasterCardow, bo wtedy akurat trafiliby idealnie w moje obecne
    zapotrzebowania). Oferta ciekawa, a o swoich watlpiwosciach zwlaszcza co do
    tabeli oplat i prowizji napisze w nowym watku.

    Pozdrawiam, Grzegorz