eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.Re: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.
  • Data: 2008-06-03 19:11:04
    Temat: Re: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 20:17
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g242a0$si0$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Jedynym sensownym kanałem dostępu w przypadku mBanku jest internet.
    > Oddziały w zasadzie nie istnieją, kanał telefoniczny nadaje się tylko do
    > standardowych operacji. Możliwości szybkiej wpłaty gotówkowej często
    > utrudnione. Cokolwiek niestandardowego trwa tygodniami. No i limity. Nawet
    > mając dwie karty, wypłacisz maksymalnie 10k na dobę. Powalająca na kolana
    > kwota.

    No dla mnie powalająca. Nie wiem jakiego rodzaju interesy robisz, ale
    obracanie GOTÓWKĄ w walizeczkach? Nie umiem sobie wyobrazić. Ja gotówką
    obracam w zakresie prezentów od mamusi pod chujinkę. Oczywiście to zależy
    od rodzaju działalności. Dla sklepu zapewne cenna jest możliwość wpłaty
    dziennego utargu, więc jak się nie ma pod ręką wpłatomatu, to faktycznie
    nie bardzo. Ale żeby wypłacać więcej niż 10kzł dziennie?

    > Awarie są rzadkością. Miałem raczej na myśli praktyczny brak innych
    > kanałów dostepu oprócz kanału internetowego

    No tak, to jest cecha tego banku i jak ktoś potrzebuje kanałów innych, to
    nie ta oferta. Ja unikam gotówki jak ognia, więc mi nie przeszkadza bank
    przelewowy.

    > oraz fakt blokowania
    > wszystkich rachunków w przypadku zajęcia jednego z nich.

    Na szczęście nie mam zaległości :D

    > I limity.

    Jak mówiłem, nie noszę gotówki w walizkach :D

    > Hehehe. Daruję sobie komentarz do tego akapitu. Ale wierz mi, że nie ma to
    > wiele wspólnego z paranoją.

    Ma, ma... Sądzisz, że w banku ktoś przygląda się twoim rachunkom? I co,
    sprzedaje wiadomości konkurencji? Hm.... Musisz naprawdę wielkie obroty
    mieć. Ja jestem dość prosty przedsiębiorca i mi się to z paranoją kojarzy.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com