eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.Re: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe,
    od zaraz.
    Supersedes: <g270t6$99o$1@news.onet.pl>
    Date: Wed, 04 Jun 2008 23:20:39 +0200
    <s...@p...org> <g23rdt$pem$1@news.onet.pl>
    <g23sel$jv2$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g23v1k$3g7$1@news.onet.pl>
    <g23vhe$40g$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g240i2$8g8$1@news.onet.pl>
    <g242a0$si0$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g2497q$1sg$3@news.wp.pl>
    <g24a1c$bpo$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g24aft$bm1$1@news.onet.pl>
    <g24bmb$ed1$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g25iql$nsa$2@news.onet.pl>
    <g25mfo$bub$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g25noq$6ql$2@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <g26bop$4gq$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 czerwiec 2008 18:42
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Czyli:
    > * ktoś musi Ci rąbnąć kartę
    > * komórkę

    No karta najczęściej jest w portfelu. Wystarczy zostawić teczkę z
    dokumentami i telefonem gdzieś na chwilę poza wzrokiem. Choćby wyjść do
    kibelka w pracy.

    > * znać Twój numer konta i hasło

    To nie jest trudne.

    > * znaleźć szybko kafejkę i zmienić limity, a potem myk do
    > bankomatu po wypłatę

    A po co kafejkę? Dostęp do Sieci jest teraz wszędzie.

    > I to ryzyko jest wg Ciebie większe i uzasadniające max limit w mBanku.
    > A to, że przelewem zdefiniowanym bez hasła można wyczyścić dowolnie
    > dużo, dowolnie łatwiej przy posiadaniu jedynie numeru konta i hasła, to
    > już Ci nie przeszkadza? :D

    No bo tutaj to może być tylko złośliwy żart, do odkręcenia zresztą (chyba że
    masz zdefiniowany przelew do Zimbabwe...), więc potencjalny kradziej
    niespecjalnie będzie próbował, bo i po co? A już z wyszarpaniem gotóweczki
    z bankomaciku jest mniej przyjemnie.

    Poza tym, właśnie nie mam paranoi i likwidacja przelewów zdefiniowanych
    byłaby dla mnie ekstremalnym obciążeniem, za to ograniczenie 5kzł do
    bankomatu nie jest i widzę zalety:
    a) bezpieczeństwo
    b) ochrona bankomatów przed wyczyszczeniem

    > I Ty twierdzisz, że nie masz paranoi? :D

    Ano nie mam. Aczkolwiek widzę pewne aspekty bezpieczeństwa.

    BTW: Tak mi się przypomniało a propos bezpieczeństwa: Miałem kiedyś w
    klaptopie hasło ustawione jako puste. I uczniowie próbowali się włamać i
    się im nie udało :-P

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com